Wednesday, March 27, 2013

Nafsu di kala puasa

Uish tajuk.....boleh mendatangkan keraguan....ihihihih......Aku tengah gigih nak menggantikan puasa skang ni.....lg 33 hari.....huwaaaa pitam....takpe2....lek lek je....apela sangat 33 ari tu kan.....hiks...

Tapiiiiiiii.....ha panjang aku punye tapi....tah kenape sejak start pose isnin lepas hari2 aku asek jenguk belog masak2 je....dah kalo blog masak2 harusla gambar makanan je banyak kan....meleleh air liur aku....cisss...tapi padan la dengan muke aku kan...sape suh tengok belog masak2.....padan muke...padan muke....

Tapi aku kuatkan semangat je....besela mood pose kan....nampak gambar makanan sume terliur....telan jela air liur tu....malas la nk layankan sangat.....yang best part plak aku mengganti pose kali ni....aku tak rase lapa sangat pon......haus pon x....dah duk lam ekon kn....pastu lemah longlai pon xde.....rilek jep dukung Hadif Zakwan turun nek tangga rumah tu....alhamdulillah la kan.....bukan pe sebabnye sebelum2 ni pose lemau je....pastu sakit pale sebab pewot lapa...tapi sekarang Allah permudahkan...maybe Allah bantu aku sebab tau aku kene banyak tenaga nak menghandle anak kesayangan.....huhu

tapiiiiiiii.....ha ade plak lagi skali tapi....panjang lak tu.....hari ni iman aku goyah sket...disebabkan aku tengok lagi blog masakan tu....die punye gambar2 makanan sungguh menggoncang iman...makanye otak dan jiwa aku telah bersatu bekerjasama hingga mengarahkan badan aku untuk pegi ke Bakeri Ria kat Taman Melawati untuk merembat sebijik kek coklat moist....muahaha.....hadoi aku kalo bab2 melibatkan coklat ni memang kalah la.....patut la badan cam roti telebey mauripan....kikiki.....abesla program diet aku....wawaawaa....xpe2...kali ni je.....last2....pasni aku lawan napsu xmo makan kek coklat demi program dietku...uhuk uhuk.....

tengah berkira2 sama ade nak bli kek coklat moist ke kek gula hangus.....haha....memang hangus lagi hancus la program diet aku......phhewww....