Wednesday, March 06, 2013

Ape aku buat sekarang?

Assalammualaikum.....

Sekarang ni aku free sket....tak dilanda kebizian sangat.....ececeh macam la sebelum2 ni aku bz sangat2 ye dak....hihi....tak bz tak beerti aku takde koje langsung...ini fakta...ngeeee....

Haa disebabkan aku tak bape nak bz skang ni, daripada aku buat bnda tak pekdah mengumpat mengeji orang menambah dosa, baek aku duduk diam2 buat ape yang aku suke....tak kaco orang lain punye hidop pon.....sekarang ni selain aku duk usha perkembangan kat Lahad Datu, aku tengah duk mengkhatamkan bace pejalanan hidup si cantik manis Fatin Liyana. Blog dia ni member aku yang perkenalkan....member aku ni suh try bace...mase tu si Fatin ni post entri pasal cleverbot.....pas bace aku ase menarik lak penulisan dia...santai je.....orangnye memang cun la....buat modelling jugak...model muslimah....ala nak citer banyak2 pon asenye ramai yang dah kenal dia ni....dia punye followers je dah 50ribu++.....aku je baru tehegeh2 nak follow belog dia...hihi

Aku duk bace2 belog die dari latest entri sampai la yang mule2 dulu.....memang best pada aku....pada orang lain aku tak tau la....ayat2 dia yang santai dan kelakar memang ade mase buat aku tehenjut2 bahu gelak sorang2 depan pc dan CCTV opis....haha ade aku kesah....:p......sekarang ni lom khatam lagi aku bace belog dia ni....nak sambung lagi jap g.....pada aku dia ni hamba Allah yang sangat bertuah.....mak ayah berharta dan berjaya, dia plak lawa, pandai dan bijak, bakal doktor dia ni.....memang pakej lengkap la dia dapat......memang dia ni mampu buat orang lain terutama rakan sebaya dia cemburu dengan ape yang dia ade....eh aku pon cemburu jugak...teeehheheeee

sumber : gugel