Tuesday, March 19, 2013

Lawak Tengah Hari

Nak tesengeh lagi.....hahahahahadoi.....




Tadi pas lunch aku dengan ahkak2 kat opis ni nak balek la ke pangkal jalan......sampai level 3, aku g lif dlu...nak nek level 7....kak linda masuk admin department nak nengok surat menyurat kat pigeon hole....elok je pintu lif tebukak aku nampak GGM ade kat dalam tu....aku pon tesipu2 je masuk lif.....pastuuu....tetibe dengar sore yang tak enak didengar dari lua......sore kak linda duk panggil2 aku suh tunggu jangan tutup pintu lif dulu...dia nak naik same2.....die punye panggil tu walaweh memang kelaka...sebabnye sebelum tu kitorang dah banyak gelak2.....so die meleret2 lak membawak sampai nak nek lif.....dari pintu masuk admin tu die dah jerit suh jangan tutup dulu pintu lif.....aku pon tak berape nak hengat camne bunyik die jerit meleret2 panggil aku tu...sumpah aku tak dapat nak tiru....sebab die je leh buat bunyi bengong camtu....hahahha......dia buat bunyi camtu sebab bajet aku sorang je lam lif tu....dia taktau aku yang dalam lif ni dah tehenjut2 bahu gelak pelan2 sebab GGM kan ade same lam tu.....dia tak pasan GGM yang tepacak tekan button lif tu tunggu dia nak masuk.....


sekali sampai je kat pintu lif...........hahahaha hamek...trus ilang suara dan bunyi2 bengong dia tu.....dah malu sebab GGM buat muke selambe je....pastu selambe GGM tu cakap....."awak ni dah kenape.....dah macam bunyi kereta rosak saye dengar".....akak tu punye malu siap cover line gelak2 konon nak kontrol......padahal dah malu sangat dah....kuat kot dia buat bunyi tu....hahaha......dalam lif aku tahan2 je....gelak pon tak kuat mane.....sampai je level 7, kitorang pon kua.....pastu boleh plak GGM tu cakap....."ha sampai dah workshop....pegi la repair kereta rosak tu".......hahahahaha memang takleh blah......memang teburai la ketawe aku kat situ.....akak tu gelak je tapi memang dah malu tahap dewa.....ahahaha


sampai sekarang ni aku kalo nampak je muke akak tu memang nak gelak lagi jela.....memang siyes kelaka....riang ati sangat sampai tak hengat nak jenguk sape ade lagi dalam lif tu....dia ingat aku sorang je kot.....kalo big boss a.k.a director dalam tu tadi lagi la kene bahan aku rase.....sebab ade mase big boss tu pon kemain menyakat....hahahaadoi la....kak linda....u made my day la.......hihi

p/s dah la baru pas makan.....ade plak hiburan camni....memang bikin senak pewot aku...