Saturday, March 30, 2013

5th Putrajaya International Hot Air Balloon



Hot air balloon putrajaya......details seperti lam gamba.....nak lebih detail try terjah official website diorg kat sini.

Aku baru tau pasal hot air balloon ni semalam...sungguh ketinggalan....hihihi.....tahun lepas ade g....mase tu tgh preggy 5bulan....so perasaan teuje tu kurang sket la....nak2 diorg start terbangkan hot balloon tu selepas kul 6 petang.....sesi pagi ade gak tapi dah terlepas.....sampai sane tengah hari.....ape jela yang ade lagi ye x....expo2 tu jela....nak tengok balloon jugak kene tunggu sampai kul 6.....tambah lagi xbest tetibe aku pitam...hoho....memang time aku preggy tu aku takleh g tempat2 sesak ramai orang gaknye....dah la parking kete jauh.....kalo aku ringan mau gak aku suh en asben kendong je aku sebab memang xlarat nak jalan ms tu....huhu.....tapi lepas dapat lelap jap n makan kepci kat alamanda trus segar bugar n sambung tengok hot balloon....tapii...dari jauh je....sebab parking nan ado.....

So tahun ni xdapat jugak nak g sebabnye pagi ni tetibe Hadif Zakwan kene demam campak plak.....abeh 1 badan kua bintik2....seriau plak nengoknye....patutla demam on off jela lately....demam nak tumbuh gigi+campak....get well soon ye my dear baby......tapi alhamdulillah dalam demam2 n merengak tetap aktif nak merayap 1 umah...haih la anak ibu....