Monday, March 25, 2013

34days to go

Harini aku pose lagi....baru hari kedua.....niat asal nak perabih separuh utang bulan ni...tapi nan ado.....bulan ni baru 2ari aku pose....total pose yang nak kene ganti adalah 36hari.....adududu.....ni ganti utk pose tahun 2011&2012.....hihi....nak buat camne kan....tahun lepas aku lahirkan Hadif time bulan pose.....seminggu pose Hadif pon sebok la nak kua...tapi hari2 sebelum tu pon aku dah tak pose.....betul2 tak mampu n tak larat....alhamdulillah dipanjangkan lagi umo, maka aku nak gantila semula pose2 yang dah aku tinggalkan secara tak sengaja tu.....

Gambar hiasan

Bulan depan aku nak pastikan aku akan puasa full....isnin-khamis sampai la ujung bulan.....pastu sambung lagi bulan 5 sampai la abeh aku ganti semua pose yang tertinggal tu....fuhhh.....wajib setel sume utang pose sebelum masuk bulan pose bulan 7 nnt....chayok2....

p/s : harap2 jugak sambil2 ganti pose ni dapat la lose weight dengan banyaknye...gambatte!