Thursday, March 28, 2013

Gigi Pertama mule menunjukkan bayangnye

Petang tadi aku suapkan Hadif Zakwan kuih yang aku bawak dari opis....tengah duk suap2 tetibe trase jari aku sakit cam kene benda tajam.....sah gigi yang ditunggu2 dah mule nak memunculkan diri.....lame dah dak tecik ni mengasah gusi....aku memang dah expect die nak tumbuh gigi...tambah plak die baru lepas demam pakej ngan cirit birit.....so hari ni baru betul2 gigi tu nak memunculkan diri...tapi lom nampak ketara sangat....baru kua sikit.....tapi nak suh dak tecik ni nganga kasi tengok giginye tu memang payah la...ditutupnye mulut rapat2....nak snap gambar apetah lagi.....nanti gigi dah banyak la baru aku dapat nak snap picnye kot....

dah besa anak ibu....nak tumbuh gigi dah ye....


feeling2 tido kat bouncer mase zaman dalam hari dulu

Tarikh keramat....8/3/2013 pada usia 8bulan 3 ari....gigi petame bahagian bawah munculkan diri.....syabas2....

p/s : tak saba nak tunggu dak tecik ni bejalan n becakap......what a priceless moment every parents waited for their baby...