Thursday, November 29, 2012

Sangat2 Sedih.....




aku sangat2 sedih weh............siyes lari lintang pukang mood aku....tadi aku pinjam card reader opismate....niat ati nak transfer sume gambar2 Hadif yang ade lam fon...sebabnye memori card aku dah penuh......tah camne bile masukkan semula memory card tu dalam fon takleh detect plak....dia suh format....besela kalu format kompom sume file ilang kan....aku plak dengan konpidennye trus format...sebab yakin aku dah transfer ke pc.....

sekali nak tengok smula kat pc die suh insert drive (F)....aku pon pelik....baru pasan yang aku transfer tu shortcut je....TAKDE pape file pon lam folder tu.....bodohnye aku....padahal ni bukan 1st time aku buat salah ni....siyes cam takleh nak maafkan diri sndri.....gambar Hadif dari lahir sampai sekarang plak tu.....dengan video2 skali ilang.....waaaa nangeh takde lagu dah aku ni.....

nak buat camne benda dah jadi......memang totally salah aku.....baru becita2 nak buat diari untuk perkembangan Hadif.....becita2 je...nak buatnye tah bile...hehe

balek umah kang nak godek2 laptop...tengok bape ketul je gambar yang ada dalam tu...nak tengok yang kat FB gak....sedihnye.....siyes sambil taip ni nak menitik air mata aku.....TAK NAK buat kesilapan camni lagi....dah la ini bukan kali pertama...gambar untuk kenangan tu...bukan leh putar balik masa.....argghhh stress....menci ah.....