Friday, November 02, 2012

Hadif oh Hadif

Waktu tido hadif belah malam xmenentu.....biasenye hadif tido lepas maghrib....kalo die bejage lame sangat siang tu mmg start tido pas maghrib tu esok paginye br bgn....tp dalam kul 10@11 die ttp akan merengek2 nk nyusu...tapi mate pejam...sambil nyusu mate lelap...bile dh kenyang smbg tido smule....tapi kalo siang tu die dh puas tido, pas maghrib die tetap nk tido gak tapi xlame pastu msti die jage smule sambung main n nyembang...dh tgh malam br tdo smule....

tapi semalam pas blk keje aku hangkut hadif, mak ayah n adik aku p pasar malam.....dh bli barang2 sume xsempat aku nk belek2 tudung hadif dh merengek...ngantuk la tu....sebabnye sblm aku balek tu die dh bejage lame.....mak aku kate nk beborak je die....bile xnampak org depan die mule menjerit2....nk org ngadap die je...hihi....

sampai je umah semalam mate die segar bugar plak.....pastu cm bese pas maghrib die xleh tahan dh....merengek ngantuk sangat.....start die tdo kul 7 lebey tu smpi la ke kul 11....nyenyak je tdo....kul 11 baru merengek2 nk nyusu....aku suap je susu yg aku br pam tu.....xnk kaco die tdo sebab mate die pon pejam je kn...mulut je mintak susu....dh kenyang die smbg tdo smule.....aku pon ade peluang la nk tdo awl kn.....elok je aku br nk tdo, kul 12 die merengek nk nyusu lg....xpuas kot nyusu yg sblm tu...aku pon g la panaskan ebm....dh kenyang die smbg tdo lg....mmg xmo bgn plak...penat beno ke ikut ibu g pasa malam...hihi.....

dalam kul 3pg die bgn lg....merengek2...nk nyusu lg....aku dh bese dh...mmg pas die start tdo smpi la nk ke pagi die akan bgn 2-3x utk nyusu.....kul 3 pagi die bgn nk nyusu tu aku kuakan dr buaian....aku df die....cm bese die nyusu smbl pejam mata....bile aku ase die cm dh kenyang, aku ltk die kt sblh aku...tdo ats katil plak....elok je aku letak n nk smbg tdo smule die merengek lg....mate kemain beso...pstu siap senyum2....oh tidak....die xmo tdo dh ke....abeh la aku....duk pujuk2 die suh tdo....aku nk keje pagi kot....die leh gelak2 cm aku agah die plak....waaa nanges.....dh dkt kul 4 cmtu die xmo tdo gak....aku dh bg nyusu lg...dgn harapan bile die kenyang nk la tdo...upenye xmo gak...leh sengih2...nk borak2 ngan aku...sudahnye aku msk dlm buai smule...mule la aku nyanyi dodoi kt die.....dlm buai pon xmo tdo gak...gelak2 lg...aku plak jd nk mrh....aku ngantuk kot....ayahnye syok je tdo...xadil sggh....

pastu aku xtahan ngantuk sgt+kepale sakit aku leh baring jap n biakan hadif membebel sorg2 lam buai tu....haha teruknye aku....xlame pastu aku dgr die dh merengek2...boring la tu borak sorg2 xde org layan....sape la nk melayan borak kul 4pg anak oit.....pastu aku smbg buai die smule smpi la die telelap...aku pon smbg tdo smule.....

pagi ni g keje harusla dgn mata panda....hoyeaahhh....