Friday, October 19, 2012

Air Longan dan Kurma Merah as Milk Booster

Aku sekarang ni asek duk menanye pakcik google ape makanan yang boleh menambahkan susu badan.....setakat ni yang aku dh jumpe n try adelah :-

1) Jantung Pisang - bekesan gak tapi payah nak carik...
2) Horlick - cam xde efek je
3) Milo - pon same xde efek
4) Soya - xde efek juge
5) set shaklee - makan bape bijik je tapi tetibe benti sebab baby berak xlawas....xpasti sebab shaklee tu @  fm yg aku bagi......so xtau set shaklee tu bekesan ke x...hihi
6) sawi - yang ni pon cm bekesan gak
7) air longan n kurma merah - sedang try

haa sume yg kt atas tu aku try....ade yg serasi ade yang lgsg xde efek....sekarang aku br nk try air longan n kurma merah...semangat aku g carik kt giant semalam...mule2 dh hampa sebab pusing2 giant tp xjmpe....last2 lalu kt tmpt bahan2 kering cm kekacang tu baru la tenampak longan kering n kurma merah....trus sambar 1 pek setiap 1....amek 1 pek je dulu...nak try tgk mujarab ke x.....setakat ni aku baru minum 2x air longan n kurma merah tu.....lom nampak hasilnye lg....xpe2 aku akan minum lagi sampai abeh...nanti aku review hasilnye ye.....len org len milk boosternye ye x....cube je mane yang org suggestkan tu...mane tau kot serasi bershame....hihi...