Friday, November 02, 2012

Kesah Tengah Hari Tadi

Weyyhh korang aku de benda nk story ni....(ayat intro tu bajet ramai beno bace belog ko neh kn...perasaan) .. ade sesape nak bace x???ah pedulik...xde org nk bace pon aku nk taip jugak....lalalala

Tengah ari tadi time rehat aku p bawak diri ke taman melawati....maklum la rini rehat 2jam....mak aku plak mntk tlg setelkn 2-3 benda....so xdapek la balek umah time rehat td...kite jumpe petang kang ye hadif...

pas je lunch kt opis td (opis aku bagi free lunch setiap hari untuk semua staff kesayangan...sila jeles) aku pon bedesup drive ke taman melawati.....tmpt 1st yg aku dh set nk pegi adalah bakeri ria...hihi...memborong kek coklat moist ngan donut bejenis2.....pastu trud pecut ke pos opis lak..dh setel aku nk pecut ke bank....tetibe terrlalu depan kedai 2hengget...xsemena2 jari jemari halus  menekal signal ke kiri...masuk parking....haish terrrpegi kedai 2hengget lak...xde lam perancangan pejalanan pon td kn....hihi...dh tawaf dalam kedai 2hengget, aku pon memblahkan diri dengan hasil rembatan....

destinasi seterusnye bank....cm bese, taman melawati semakin sesak skrg....asal ari jumaat or time ade pasa malam die pnye jem xhengat....mencik....parking jangan cite la...ssh nk dpt...naseb2 je....aku dh patah hati td...igt nk balek opis trus dh...tapi aku tabahkan ati pusing smule n masuk lorong len lak...pastu jmpe 1 illegal parking....ah parking je jap....aku bkn nk lame2 pong....org  MPAJ harus la g solat jumaat ms tu kn....so xkan saman aku punye...

Dah setel urusan bank tu aku nk blah la....skali lalu sorang staff bank tu bg dokumen kt staff kt kaunter....aku tediam terkaku termalu kt situ....bukan sebab staff tu ensem digilai ramai....tapi sorang staff pompuan yang pakai skirt paras peha....skirt die tu labuhnye setakat punggung die je.....nak tesedak aku.....dlm ati....aku kat bank ke kat night club neh...muahahaha....siyes wehh...pendek giler kot skirt die....betul2 labuh smpai bawah bontot je....ketat lak tu...dh tu pakai blazer...nk cover sejuk ekon kot...atas cover bawah tebukak...ape kes.....dak melayu lak tu....eee siyes weh tu pestaim aku nampak staff bank g keje pakai cm nk g nightclub....aku xsnap lak gmbr die...yela bank slalu byk cctv kn....kang aku plak kene tangkap pasal amek gmbr curik...hihi....

lebey kurang cmni la skirt dak tu td...tapi skirt die pendek lg sket...haaa sila bayangkan sekarang