Thursday, March 13, 2014

Haszlena Homestay Langkawi

Sambungan dari entri bercuti kat langkawi hari tu..ok mase aku ngan family g langkawi ritu, aku booked 1 homestay...homestay ni aku jumpe lepas google je...aku terjumpa blog owner homestay ni...Haszlena Homestay..lepas godek2 blog akak ni n bace entri2 dari blog2 yg share psl homestay ni aku pon terus la call akak ni...senang sangat berurusan dengan dia...mase aku booking tu untuk cuti Raya Cina...so hrga lain...sebab public holiday...untuk 3hari 2malam rm500....aku rase masih in budget....ok la kan rumah setingkat 3hari 2malam rm500...sumbat semua skali 1family...hihi

Ni sikit info aku amek dari blog akak ina ni...aku pilih Rumah Intan ni sebab dia dekat dengan pekan kuah....dekat xdela sampai leh jalan kaki je kan...paling dekat dengan Idaman Suri...memang jalan kaki je...senang nak shopping..hihi...

Rumah Intan ni bilik pertama dan kedua ada aircond...aku amek bilik kedua sebab ade katil queen je...ok la sumbat 3beranak...yang bestnya bilik kedua ade buaian baby....memang aku sengaja la sumbat Hadif dalam buaian tu...walaupun dak tu dah lame xtido buaian....mule2 dia cam pelik je masuk dalam buaian tu....tapi dua tiga kalu henjut dah selamat dibuai mimpi...hihihi....

Rumah Intan
Rumah Intan terletak di pekan Kuah iaitu di No.71 Taman Intan Kuah Langkawi dan amat berhampiran dengan Idaman Suri. Selain terletak berhampiran Idaman Suri, homestay ini juga berdekatan dengan kedai runcit, kedai makan, 7 Eleven dan sebagainya untuk kemudahan semasa menginap di sini.

Rumah Intan

Yang bestnya kalo duk homestay ni rase cam duk umah sendiri jela...homestay ni serba lengkap...washing machine pon ade...sempat la kitorang mendobi....hihi...yang peling penting Haszlena Homestay ni dia amek orang Islam je untuk menginap...bangsa lain memang tak pernah bagi...so takdela keraguan bab perkakasan dalam rumah tu kan....rumah memang bersih...toilet pon besar...cumanya rumah yang ni ade 1 je toilet...memang kene tunggu giliran la...tapi kitorang ok je janji dekat dengan kemudahan cam kedai2...rumah2 yang lain tu cam jauh sikit...nak ke pekan kuah n ke jeti pon jauh...

So korang kalo nak p cuti2 langkawi nak jimat bajet amek jela homestay....senang sebab ade hall nk tegolek telentang....hihi...hrga pon sangat berpatutan....Kalo korang berminat leh godek2 blog akak ni atau contact dia kat no bawah ni ye..


HASZLENA HOMESTAY
TEMPAHAN DAN PERTANYAAN

call, sms, email atau whatsapp

HASZLENA 017-574 5063
MD.NOOR 012-564 5120

haszlena@gmail.com