Monday, June 25, 2012

murah rezki baby

Alhamdulillah....

Even dlm pewot lg tp anak mummy ni rezki murah ye.....syukur sgt....
semalam gagah aku n hubby p seksyen 13 shah alam utk scan baby....kali ni bt scan 3d plak....rezki baby....ade kwn tmpt keje hubby tetibe kate nk sponsor scan baby...die pon nk scan utk wife die gak....xsgke ade plak hamba Allah yg baek ati nk sponsor scan ni...yela scan 3d bkn murah kn....rezki Allah nk bg....alhamdulillah....

tp smlm sblm g shah alam tu aku leh kene cirit birit plak.....dr tgh mlm sbtu bwk la ke petang ahad....duk ulang alik ke tandas je....maybe sbb aku makan mangga byk....trus cirit birit n pewot memulas2....mule2 mmg dh ase xnk g dh shah alam tu....yela tkt on the way tu aku nk membuang lg....bdn mmg ase weak dh ms tu....tp aku gagahkn jgk la....sbb tgk muke asben cm berharap sgt nk bt scan tu...hubby nk tau sgt gender baby ni.....ms tgh ari aku ase weak sgt tu sempat la aku tdo....tebaring lembik je....hubby tanye nk g ke x....dlm ati mmg xmo g....tp xsmpi ati aku kate nk g.....hubby siap iron kn baju n tudung aku....sbb ms tu aku cm lembik sgt n tebaring je....bile hubby dh siap die kejutkn aku...turn aku plak besiap...teharu gak la hubby nk iron kn baju aku kn....

dh siap2 dlm kul 3 ktorg gerak la ke shah alam..appointment kul 4.....smpi shah alam mbr hubby tu xsmpi lg...aku plak dh start sakit pewot smule...ase nk membuang lg...pdhl lps tol shah alam tu aku dh mntk hubby benti kt toilet tepi tol tu...tp xmembuang pon....dh smpi dpn kinik ase nk membuang lg....hubby suh tahan jap....wehh...sakit pewot cirit birit mane leh tahan2 kn....bepeluh2 gak la aku...try tahan gak....kebetulan mbr hubby tu maybe smpi lmbt sket...so aku ajak gak hubby p cr toilet...so ke giant la jap ktorg....smpi giant cpt2 g toilet....lega.....pdhl dh bepeluh2 lam kete....ase jauh beno lak giant tu...huhu

elok je kua dr giant n nk ke kinik tu smule mbr hubby kol kate dh smpi.....ms tu pwot stil xslesa sgt....tp bile dh msk n start bt scan....dh dpt tgk muke baby n tau gender sume trus sakit pewot aku tuh ilang.....ilang trus...lgsg xsakit dh n xde lgsg ase nk membuang lg....smpi la ke mlm...ok je pewot aku....yg ade cume ase lapa psl aku xleh nk mkn sgt sbb msk je makanan lg ase nk membuang...hhuhu.....penangan baby...dpt je tgk muke baby ilang segale sakit aku sblm tu.....:)

skrg dh tau gender baby, aku n hubby tgh konpius xtau nk ltk name pe...pdhl dh bt list name2 yg ktorg suke....bak kate hubby xpe de ms lg nk pilih....

p/s : cm yg hubby duga n mengharap sgt.....baby lam pewot ni adalah boboi....huhu...suke sgt hubby....sepjg jalan dr shah alam ke umah senyum manjang.....ikut aku n gegel....tp xkesah la...janji sihat sempurna dh sykur alhamdulillah.....nk gegel tgu yg ke2 la kot ek...hihihi