Saturday, June 30, 2012

Hide & Seek wif Hubby

Salam....

Wink2......arini mood epi...wpon xbpe nk epi psl kene keje ari sbtu....haish....xpela...halfday je gpon....

Mgu ni hubby keje malam.....so pagi td kul 8pg br hubby muncul.....aku dh bgn nk siap2 p keje dgr bunyi org nk bukak grill.....aku dh agak hubby dh smpi...pstu dgn pewot memboyot n jalan sgt slow aku g msk bilik sblh....mule2 niat ati nk mek baju nk digosok....pstu tah cmne aku tetibe ase cm nk men nyorok2 ngan hubby....aku pon p la bediri kt sebalik penyidai baju.......aku sidai baju dlm bilik sebelah ye....aku xnk sidai kt balkoni sbbnye tkt time aku g keje ujan ke kn x ke lencun nnt baju2 tu sume....tgh2 aku menyorok tu aku xdpt tgk reaksi hubby....aku  just dgr je pe die bt....mule2 die msk bilik utama....gaknye die tgk aku xde aku dgr die kua n cr tmpt len....kt dapur n bilik lg 1....pstu aku dgr die msk smule bilik utame n dgr bunyi die nk charge nfon.....nk try call aku la tu...aku dpt ase die glabah giler ms tu...yela balik2 bini xde.....nk kate dh p keje br kul 8 n kete ade je lg kt bwh....aku sgt yakin die xnmpk aku bediri menyorok kt sidaian tu.....pdhl aku ase leh je kot nmpk kaki aku....haha......

dlm 5minit cmtu aku dpt ase die glabah...n aku pon dh penat bediri kt situ aku pon jalan la slow2...p ke bilik utama....ha apelg.....hubby yg tgh tgu nfon charging nk bg benyawe sket tu trus bgn n dtg kt aku......muahaha.....die trus pelok aku n kiss.....oppss....kiss pipi je ye....korg jgn nk pk bukan2 lak.....aku dh gelak tp dlm ati ase besalah gak....yela die dh la ari2 g keje xsng ati psl aku sorg2 memboyot kt umah...aku leh lak nk kenekan die cmtu....huhu....teruk btl bini die....tp mmg aku xnafikan n xdpt disangkal lg la kn.....mmg hubby syg sgt2 kt aku....n baby jgk......huuuu...lenkali xbt dh ek.....sian hubby.....;p

GEDIKS