Friday, December 07, 2012

Pavlova oh Pavlova

Last week aku n opismate ade tempah pavlova dari sorang akak ni...janji nak amek arini...time lunch hour....tup2 pagi tadi akak tu call aku...cakap tepakse cancelkan order kitorang sebab dia tak dapat beli cream untuk pavlova tu....sebabnye kat kedai bakeri umah die tu dah out of stock cream tu....upset gak la kitorang kan...dah tebayang2 tea time petang kang nak menikmati pavlova...kitorang share duit nak beli pavlova ni...nak rase pavlova ni...camne rasenye....kalo sedap leh repeat order.....tapi hampaa....minum air telan angin jela untuk tea time petang ni...suke2 je tea time kan....syyhhhh....;p

disebabkan tak dapat order hari ni...kitorang decide nak tuka...order amek 28hb nanti..time gaji...yela kalo nak amek minggu depan dah tengah bulan....paham2 jela kan.....so redho jela kitorang menunggu kedatangan pavlova ujung bulan nanti......

pavlova tu kitorang order sekali ngan durian crepe....tak puas lagi makan durian crepe ni...hihi...tapi tak dapat lak rini...naseb bek aku dah order durian crepe kat adik kawan aku...tapi kat kampung la...nak bagi family aku rasa lak.....campur yang ujung bulan punye order maknenye bulan ni je 3 kali la aku mengorder durian crepe...huhu dasar....


oh pavlova

order pavlova ngan durian crepe kat sini