Wednesday, December 26, 2012

Bukan rezeki kami...:(

Aritu ade citer pasal pavlova ngan durian crepe kan.....pasal order kitorang kene cancel last minutes tu.....sedey.....dah melompat2 anak tekak aku ni nak merasa pavlova ngan durian crepe tu.....sepatutnye aku dan opismate aku dapat la makan pavlova and durian crepe tu jumaat ni sebabkan dah postpone date kan.....tup2 kali ni pon tepakse di cancelkan jugak....itupun lepas aku sms akak tu nak gtau yang aku nak datang lambat sket dari masa yang dah janji tu.....lepas aku sms tu esoknye baru akak tu reply.....tengok blog akak tu die bercuti...patutla lambat reply sms aku tu......dia kata "...sori syida....hari jumaat tu akak kene g kuantan la...boleh tak kalau amek order tu sebelum 27hb?..".....aku terkesima...eceh terkesima aka berderau darah nak tahan kebengangan.....27hb belum gaji lg laaaaa...ni dah masuk 2kali akak tu cancel order kitorang last minit kot.....arrghhhh.....itupun nasib bek aku sms....kalo aku tak sms mau cam ritu la....janji petang nak amek order pagi tu baru die call tepakse cancelkan order...boleh?hmmm.....

belum rezki nak membaham dessert ni..kedit pic dari pakcik gugel


-update-
semalam (25/12) akak tu sms aku...."syida....akak tak jadi g kuantan sebab banjir...berminat lagi tak nak order pavlova dan durian crepe?".....sampai sekarang aku tak reply....aku ni kalo dah tawar ati payah la sket kan.....harap akak tu paham2 jela nape aku tak reply...opismate pon dah tawar ati gak nak proceed....bia la tak dapat makan pavlova ngan DC tu.....siyes kecik ati kot...huuu...kecik ati 1 hal, cam dipermainkan pon ade.....sonok2 je nak cancel order....last minit lak tu...bukan la aku bekira sangat...mungkin akak tu betul2 ade hal...tapiiiiiiiiii...takleh ke bagitau awal.....perlu ke aku yang sms dulu baru nak bgtau...dimana hilangnya "customer is always right"...huuu...drama...;p