Tuesday, March 27, 2012

Sesi meluah pasaan....

aku hangin btl la rini....mane taknye tetibe dtg keje sume nk urgent...(tp sempat lg bt entri..;p) ...alah de mase sket ni curik2 la nk post entri ni...kasi tenang jiwe sket...muahaha....aku pelik la org2 ni....cm aku walau keje tu urgent n bt aku kelam kabut cmne pon msti aku try cool kn diri gak...padahal lam ati stress je....kalo de keje urgent aku nk kene bt n de plak org nk deal ngan aku mende len aku ttp layan org tu dgn sebaiknye...yela org tu xde kene mengena ngan stress aku td kn....so wtpe nk libatkan die...bt cm bese jela....

tp aku pelik org len, kalo diorg stress n bz bebeno...kite yg xtau pape ni jd mangse lak...mangse tmpt diorg nk lpskn stress..kite mntk bnda elok2 yg die bls ngan kasa....kepantangan aku btl la....nk monopos gaknye..haaa tu je ayat yg aku slalu bg kalo aku bengang org layan aku cmtu...xkire la laki ke pompuan sume aku bantai kate nk monopos....haahaha

ha tmbh bengang aku lg td, aku duk kol de 1 cmpny ni...mule2 kol receptionist kate org yg aku carik tu tgh meeting...ok la kn...sejam lbh pstu aku kol lg....tanye...dak receptionist tu leh ngan kerek nye ckp org tu still meeting, kol blk pas lunch...haih xleh ckp leklok ke....igt aku sudi sgt ke nk ckp ngan ko tu...dh keje ko jwb tpon jwb jela pe org tanye...kalo xnk jwb org tanye benti keje...p duk lam utan...bengang btl aku la...bkn skali aku kene ngan receptionist jenis cmni...de ramai lg....cmpany len2 la kn....dh tau stress keje jwb tpon xyah la apply keje tu...p benti cr keje len..jgn nk nyusahkn org len....huh....(btl2 bengang ni...:p)....

aku mmg kalo leh nk elakkn la keje byk deal ngan org ni....tp nk bt cmne kene deal gak kn....haih la...