Tuesday, March 13, 2012

Check Up - 20 weeks


Fuhhh....

Lame giler dh xhapdet blog ni...segala sarang ade dh...lelabah, tebuan sume ade...huahuahua...

eh2 lupe lak nk bg salam.....dh la lame xhapdet...men terjah je...hewhewhew...

Assalammualaikum korg2....^_*

Aku br je pas blk dr check up....cpt lak setel check up rini...maybe sbb xramai org n misi2 sume makin cekap bt koje kot...hhihi...arini aku g check up utk kali yg ke5....baby pon dh msk 20minggu...jap je ase....dh mule tendang2 pewot mummy pon.....ngeee....td misi check denyutan jantung baby gune mesin pe tah...aku dpt dgr...laju btl denyutan jantung anak mummy ni...mcm tgh lumbe lari je...haha...tp misi kate mmg normal denyutan baby cmtu...xsame cm org dewasa...alhamdulillah...

Tapi yg xbest check up rini pekembangan maknye..haih...mmg sgt bekembang ok.....smpi2 kinik timbang berat badan...hamek ko...nek 4KILO dlm mase SEBULAN!!!....arrggghhh tensi aku dibuatnye....cmne leh jd cmtu...byk sgt ke aku mkn bln ni ek?errrkkk....cmne leh smpi nek 4kilo...walaweeii....tekanan darah pon mengecewakan....turun lg dr last check up..haiyaa....penat aku makan kerang, ati lembu n bayam banyak2...nape xmo naek jgk??degil btl la...huhu....disbbkn berat bdn aku nek mendadak dgn byknye rini, so misi suh aku g kinik kt AU2 plak...g minum air gule....pdn muke aku....arini pon kene amek darah n cocok kt bahu....tujuan utk cegah kuman n kancing gigi....lengan kiri aku kene cucuk 2x arini...sakit...aku xsuke jarum....oh....

nampaknye bln ni aku kene usahe keras lg jage pemakanan....berat kene turunkn....tekanan darah kene nekkn bia normal smule....misi suh rehat ckup2...tp kebelakangan ni aku de mslh tdo...kul 2 pg pon kdg2 xdpt tdo lg....cmne nk ckup rehat....haih....harap2 next check up dpt memuaskn ati aku la....sedih plak aku tgk result check up rini...huahuahua...

abeh dh membebel...sekian....;p