Sunday, March 25, 2012

Papa, Mummy, Baby

ni entri tetibe...haha

nk cite sket psl pglmn preggy...1 pglmn yg sgt sonok n mengujekan bg aku...alhamdulillah sbb aku terpilih utk merasai pglmn ni....syukur padaMu Ya Allah...semoge dipermudahkn segalanya....Amin...

Sejak preggy ni adela gak byk perubahan yg belaku lam hdp aku ni....wpon nmpk cm telalu cpt n pantas tp aku xkesah malah suke...yela br je 2bln jd isteri org n pglmn pon xbyk mane lg trus nk menuju title baru plak...title mak org...hihi...jd bini org pon kelam kabut lg weh...hhaha...tp Allah tu dh mengaturkn utk kite ikut keupayaan kite dan Dia lbh tau tu yg tebaek utk kite kn...mmg aku akui sgt2...wpon pglmn aku sbg bini org msh xseberape tp aku makin blaja hari ke hari...utk jd yg lbh baek...wink2...
mcm2 ilmu aku dpt dr pglmn org len..best2...
eh2 ni dh cm lari tajuk kn...td kate nk cite psl pglmn preggy...muahaha...xpe2 smbg2...

ni pglmn preggy aku....

(1) sejak preggy hubby jd makin penyayang n bg perhatian....i luv it....wink2...

(2) kebanyakan check up aku g sorg2 je...br 2x je hubby bekesempatan temankn...n yg paling ketara skali spjg g check up sorg2 msti result xbpe nk best...bp rendah...berat nek...tp bile hubby temankn, berat normal, bp pon normal...apekah?hubby ade result check up pon cemerlang ye?huhuhu

(3) skrg dh 5bln preggy aku dh mule dpt ase movement baby..tendang2...pusing2..guling2...(agaknyela kot...xnmpk pe baby bt dlm tu..hihi...)...tp kn yg aku pasan tiap kali hubby keje shif mlm baby kemain aktif...gerak memanjang...nek geli pewot aku...xkire siang mlm....tp bile hubbgy keje siang n de kt umah baby cm malu2 sket...kurang aktif...kalo tendang pon sopan2 je....nape ek?xkn malu ngan papa die kot....ke sbb die igtkn papa die tu org asing lam umah ni...hik2...sian papa...

(4) cm org slalu kate...pompuan preggy jd lg sensitif...nk2 melibatkn hubby...aku pon ase cmtu...pape hal cpt je nk sentap...nsb bek hubby ok n paham...layankn jela....huhu

k dh xtau nk cite pe lg....lenkali smbg...;p