Wednesday, April 03, 2013

GA by MakDara

Merujuk kepade entri ni....aku dengan bangganye telah menyibuk menjoinkan diri dalam GA anjuran blogger Mak Dara untuk same2 rebut hadiah yang di offer....

Tapiiiiii....hari ni dah 3 Part Mak Dara post senarai pemenang untuk GA tu.....nombor aku langsung xmengena.....ini sudah mendatangkan kemarahan.....huhuhu.....


Nampaknye xde rezki aku untuk GA ni...kene usahe lagi la nampaknye.....try join GA lain plak.....Mak Dara pon jangan lupe buat lagi GA cmni ek....nak mencube naseb lagi.....huuhu....mane tau mengena plak nanti....hihi

Aku berterima kasih la kat GA anjuran Mak Dara ni......berkembang ukhwah antare blogger...dannn  bilangan follower belog xseberapa aku ni ha bertambah sket.....maceh2....aku pon dapat kenal bloggger lain dan follow blog diorg gak.....dannn maceh jugak la kepade kak leen aka opismate sebab mengetag untuk same2 join GA ni.....