Wednesday, February 20, 2013

Amah Lambung Bayi

Tak Gune Punye Orang

Walaupun agak ketinggalan tapi aku nak update gak pasal kes ni....aku sangat2 tak puas hati kot...huh
aku tengok video tu kebetulan masa kua kat berita tv3.....tak tengok pon full video.....tak sampai hati aku...tengok sekali lalu tu pon dah cukup buat aku panas ati....geram giler....dibuatnye baby tu cam roti canai....baik punye lambung...ape la salah baby tu.....baru 4bulan kot...kecik lagi....badan pon lembut lagi.....nasib baek tak patah tulang ke hape....tapi yang sadis ade kecederaan dalaman.....memang tak gune amah tu....memang nak kene sula....padahal dah ade 2orang anak....tak rase pape ke dera anak orang....ke sakit mental amah tu....hish

Berita malam tadi, mahkamah jatuhkan hukuman penjara 20tahun...ikut hati panas cam tak setimpal je hukuman tu.....tapi apekan daye...bia Allah je balas penganiayaan yang die buat tu.....mintak dijauhkan la aku benda2 camtu...nauzubillah.....mau aku belasah cukup2 amah tu baru g anta kat balai polis.....haish geram2...

moge2 baby harez tu sihat dan aktif cam biase....takdela cedera yang teruk2....berat mata memandang berat lagi bahu mak die yang memikul......