Friday, April 13, 2012

Nafsu Makan

Aku skrg ni kemain suke mkn eskrem.....tp b4 check up 24weeks ritu la....pas check up tu tetibe aku cm bersemangat xmo ikut nafsu makan lg...aku nk diet...diet sehat la...xmo ikutkn sgt...demi kesihatan aku n baby kn....aku nk kurangkn eskrem...nk kurangkn mkn kudap2 coklat.....nk mkn buah2an byak2 je....misi kate lps 5mth preggy berat badan ptt naik tiap2 bln 2kg je...aku telebey 1kg plak ritu....so mulai saat ni aku akan pastikan next check up berat aku nek 2kg je..xleh lebey...nk makan secare sehat je.....aku xnk obesiti...xnk minum glukos lg....aku plg ssh ati bab kegemukan ni...nk2 kalo org asek tego aku dh bam2....huhuhu....

skrg ni jgk aku sgt suke minum milo....tiap2 pagi kt opis bt air milo...kalo dlu nk bau milo pagi2 jgn hrp la...kembang tekak aku...leh bt aku mual n trus ilang mood kalo pagi aku dimulekan ngan bau milo...huhuhu dasat btl...tp skrg ha hambek...ari2 plak nk minum milo...uhuk2....misi kate xleh minum...teh, kopi, nescafe sume xleh minum.....abeh tu pe je leh minum...ari2 minum susu kembang gak tekak aku kang....tp skrg aku mmg xleh minum air peberet aku dlu...teh tarik@teh ais....kalo aku minum siap la...aku msti pening n nk pitam...badan sakit2...sbb angin...xnk minum dh bt ms skrg....pas bepantang nnt insyaAllah minum blk...hihi....







Pagi2 minum milo panas ye...bkn milo sejuk..hihihi


eskrem sedap......yummeh