Tuesday, April 24, 2012

::Im in Luv::

Assalammualaikum and very gud morning.....im standing here today....eh2..cm nk bg speech plak doh...hehehe.....^_*


*PERINGATAN !!! INI ADALAH ENTRI PANJANG BEJELA..SEKIAN..*

Skrg ni aku dh peknen nk msk 26minggu....baby alhamdulillah sihat..cume gender je lom tau lg...nnt nk p scan...hrp2 baby xsorok2...weewuuu...sejak aku preggy ni alhamdulillah aku makin dpt rase perubahan dlm hdp...bahagia sgt2.....alhamdulillah aku xde alahan pape...even muntah skali pon xpernah....syukur sgt....cume kdg2 ase sakit2 bdn jela...normal la 2 kn...bdn dh makin beso n mengembang...hihihi....tp sume sakit tu aku dpt la hadapi sbb aku xsorg2.....'DIA' ade kt sisi aku sentiase.....makin aku sarat ni makin nmpk n trase kasih syg yg melimpah ruah dr 'DIA'....sape 'DIA' tu?....opkos la my hubby....sape lg aku de kt cni selain die kn....die la kwn aku....teman setia aku....teman sekatil aku...eh...heppp....;p....

Skrg ni aku makin nmpk la yg die btl2 sygkn aku....bkn la dlu aku xnmpk kn...dlu nmpk gak...adela bnda2 menyentuh sanubari yg die bt....tp dlu ms zaman2 cintan cintun kn byk dugaan...nk2 time betunang...ko bt la ape pon yg menyentuh ati ni...bile kene part gado n xpuas ati sume yg menyentuh ati tu aku buang kemane tah...haha...teruk btl...eh2 tp xbuang trus ok...buang ms mrh tu jela....dh sah jd suami isteri ni bkn la xde dugaan...tp xdela hebat cm ms zmn cintan cintun tu....ms zmn tu nk uji thp kesabaran n kecintaan masing2 kn....alhamdulillah mcm2 rintangan yg dtg ktorg dpt gak hadapi...dan hasilnye dh sah jd suami isteri....dh dpt kad nikah pon...lalalalala.....

Skrg ni walau pe aku bt pon die cm saba je layan kerenah aku....xde mrh2...wpon dlm ati isau gak...kang tetibe die fed up n mrh aku pdn muke...aku tkt woo die mrh aku...bkn tkt sbb aku tkt ngan dia...tp aku tkt aku bls 2x ganda...aku ni kn kuat melawan....dia pon tau....hahaha....xmo2...dose ah melawan laki...hish....dlu ms zmn cintan cintun leh la...die mrh 1 aku bls 10...hahaha....ego tgi dak cida ni...ish2.....tp skrg sbbkn die cm saba ngan kerenah aku....yg jap2 nk sentap nk majuk bagai...tp die ttp saba...saba n saba lg....bkn aku saje2 nk majuk2 n sentap...pembawakan bdk kate org tua2.....hahahaha....dh la ko cida...mmg dasar kuat sentap...pembawakan bdk kunun....;p

Contoh smlm pnye kes....aku mmg mjuk ngan hubby dr ari ahad tu....hubby tau kot pesal aku majuk ngan die....so blk2 je keje smlm aku tgk die dh ketung ketang ketung ketang memasak kt dapur....pdhl die pon br blk dr keje ms tu...die ngah masak ikan keli masak lemak cili api....aku smpi2 umh trus msk bilik baring....mood majuk still ON....aku baring sbb aku ase bdn xsedap lak smlm....pale cm pening...pstu hubby tgk aku cm snyp je die msk bilik....tnye aku nape...aku bt xtau je....xjwb pon die tanye...ttp muke ngan bantal....hahaha childish...;p....pstu die tanye lg nape...aku jwb sepatah je...xde pape...pstu die bgn p dapur..tgk lauk die blk....pstu xlame pstu die dtg blk...tnye lg aku nape...die suh minum air masak...die tau aku pening kot....sbb xpenah aku blk keje trus keja tilam n bantal.....pstu die g dapur blk tgk lauk...pstu dtg smule ngan secawan air msk....haish...ni yg lemah ni...cm dh xleh nk smbg majuk lame2 je ni...cair la plak ati ni kn....xlame pstu aku pon mengalah.....xjd nk majuk lame2....aku kua n baring kt ruang tamu lak....ms tu hubby dh nk siap msk....so tamat la kemerajukan aku...xjd nk majuk lame2...xsmpi ati....tahniah en hubby...anda bejaye lembutkn ati wifey mu yg tesyg ni....punce aku majuk tu xungkit lgsg dh....lupekan cmtu je....

aku bkn nk puji hubby aku la kn....tp die ni mmg telebey penyabar lak skrg....aku tkt aku jd ngade2 je plak nnt sbb die manjekan aku sgt skrg ni....jgn cida eh....tp hubby la teman tebaek aku skrg ni....mlm td pon aku lapa lg even dh mkn nasik, aku nk bt cekodok nk cicah ngan kuah lauk masak lemak cili api tu...tetibe nape tah xmenjadi....cekodok tu melekat2 kt kuali...hampeh btl....aku suh hubby tgk...aku cm mrh2 pstu hubby mrh aku lik...then ape lg...sentap....ttp api n biakan cekodok tu situ...jalan laju2 msk bilik...kuat melawan dak cida ni...pstu hubby yg penyabar tu msk bilik....pujuk dak cida....pstu kate bia die btkn cekodok yg br...hahaha....majuk2 pnye majuk pstu stuju je ngan cdgn hubby...dh mmg lapa kn....hubby pon bt la...utk aku sorg je....dh siap tu aku mkn la...hubby smpi merah2 mata tgu aku abeh mkn...sbb die dh mengantuk...sian hubby....apela nk jd aku ni kn..dh la dinner hubby sediakan...nk cekodok pon hubby jgk...amek kesempatan ke pe...hahaha...pembawakan bdk...;p


p/s :: utk hubby tesyg dunia akhirat....insyaAllah....nah bace madah2 berhelah ni....hihi