Tuesday, November 29, 2011

~Tentang DHIA~


Tentang Dhia...drama baru dlm slot akasia...aku mmg ikut drama ni dr 1st episod...tp de gak la episoda yg kdg2 terrr miss....kalo aku jd dhia tu la kn xtau la cmne..yela dh dkt2 nk kawen...kad sume dh edar tup2 kwn sekampung yg jahat perangkap tunang aku...pastu trus xjd kawen..mmg sian la kt dhia tu kn...jahat ko melly...mengong....tp bak kate org stp yg tejadi ade hikmahnye...pas xjd kawen dtg sorg jejaka hensem lg kaye...wawawa...kalo aku jd dhia mmg aku sambut je huluran salam cinta die tu...hahahaha...ayat xley blah...episod smlm best gak...azmi tu mmg dh meroyan sbb hajat nk kawen dgn dhia xkesampaian...sume melly pnye psl....giler ah azmi tuh g anta rombongan meminang siap dgn hantaran sume...eh meminang pon kene bwk hantaran siap2 ke?kalo betunang kene la bwkkn...huhu...xsaba nk tgu episod rini..dh la azmi bwk rombongan, si dhia ngan bakal suami n mak mentua plak otw....msti hebat episod rini....huhu...xsaba2....