Thursday, November 24, 2011

Move In

malam td aku n asben dh memulekan operasi pindah ke umah br...bkn le umah sndri pon..umah sewa je...msk2 umah betapa la kosongnye...ktorg ckp sesame sndri pon begema je bunyi...huhu
tp dh name pon newlywed kn..harus la umah 0...brg2 lam umah lom ckup..kalo kawen2 brg2 dh byk tu namenye dh betahun2 le kawen...hihi

bnda 1st skali yg aku nk bli nnt harusla mesin basuh n peti sejuk...syukur alhamdulillah la sbb aku de dpt duit collection hasil sumbangan bos2 dan mbr2 opis..rezki kawen kate org...
brg2 len yg tesgt penting...emm kabinet utk dapur gak..xkn nk ltk stove ats lantai @ kt sinki plakkn...adventure btl...haha
lg pe ek...haaa...langsir...penting...kalo x telopong jela umah tu...skrg pon pakai langsir bujang lapok je...nk tau langsir pe?tampal2 je tingkap n sliding door ngan newspaper...hahaha...seni giler...

mlm td br suku brg je angkut...mlm sok smbg trip kedua plak...hadoi weekend ni harusla aku pingsan sbb nk mengemas umah...tu blm mop lantai 1 umah lg...hadoyai...aku nk pass task tu kt incik asben jela...aku xlrt la nk bt keje2 berat...haha berat la sgt kn...

dpt gaji mgu dpn aku nk ajak incik asben g shopping kt nilai ah...nk bli langsir , borong tikar sume...xkn nk duk je kt tile yg sejuk tu kn...

uish3 byk btl brg nk kene bli neh...kompom kene bt list..kang ade plak brg yg xberbli..

Must Buy List

1. Kabinet Dapur
2.Mesin basuh
3.Peti Sejuk
4.Tikar
5.Katil dan almari baju
6.rak baju
7.rak pinggan
8.almari tv
9.langsir

ha tu je yg aku igt bt ms skrg neh...yg len2 lenkali le plak..kumpul dana dlu..huhuhu

choww