Monday, April 07, 2014

Herblax Shaklee

Salam...

Sape penah try herblax shaklee ni memang kompom jatuhcinta....sebab ape saya kate gitu??yelaa sebab herblax ni satu produk detox yang "bekerja" secara smooth...takde sampai berpeluh2 nak carik toilet....sakit pewot manje2 je gitu...hihihi


Herblax ni merupakan kombinasi yang mengandungi 9 jenis herba semulajadi. Antaranya ialah:-


  • Senna Leaves - ia merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak
  • Buckhorn Bark - ia melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan kelembapan pada usus
  • Licorite Root - membantu proses detoksifikasi
  • Fennel Seeds - mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus
  • Anise Seeds - merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan
  • Rhuharb Root - herba yang banyak digunakan dalam perubatan cina untuk kegunaan sebagai antibiotik
  • Blue malva flower - membantu proses detokfikasi dan mengimbangi tekstur kulit
  • Culver's Root - membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma
  • Alfalfa Leaves - membersihkan usu, darah dan hati

Ni plak antara kelebihan herblax ni:-


Serius aku sendiri jatuh chenta ngan herblax ni...masalah sembelit aku hilang trus...yang paling penting aku takde berpeluh2 sampai boleh pucat muke sebab xtahan nak membuang....dulu mase makan herba lain, memang takleh tahan2 weh...jam2 tu jugak kene ke tandas...tp bile makan herblax ni aku ni tahan lagi sampai la opis...sebabnye start sakit pewot mase on the way nak ke opis....haha...celah mane nk carik toilet dengan bawak hadif lagi....terima kasih la herblax sebab bejaya hilangkan sembelit aku n membuang dengan jayanya..

Disebabkan badan aku berisi lepas bersalin, aku amalkan herblax ni skali dengan lecithin....tujuaannye untuk bakar lemak2 dan kolestrol jahat dalam badan aku ni...pastu malam kasi telan herblax untuk detox segala lemak yang dah dibakar tu...

Nak hasil superb meh roger2 aku ek...aku guide betul2...

Syida 018-3937054

Wasap aku eh....

Tata