Wednesday, April 16, 2014

Set Slimming Super HotSelling

Salam.

Raye lagi 3bulan je kan...korang nak tak slim melim, langsing ramping, cantik gebus gebas raye nanti??haha kalo nak meh try set slimming ni...set ni memang aku dah consume sejak november tahun lepas..memang puas hati...berat badan takdela turun mendadak...sebab aku xbape nak disiplin...bukan salah produk ye...tapi salah diri sndri yang xbape nak disiplinkan diri...tapi nk kurus...ahahaha acane tu...

ni shape up set yang aku consume

Ok refer gambar kat atas tu, tu shape up set yang aku consume...tapi cinch shake tu baru bulan ni aku try....serius aku jatuh chentaa sudah....xtipuu babe...sejak aku minum cinch shake tu memang aku xsrapan mende len dah....aku jadikan cinch tu as sarapan aku...tu je...siyes kenyang sampai tengah hari...aku gtau ni dari pengalaman...bukan sebab aku distributor semata nak promote produk tau. Ok meh aku explen sket kebaikan tiap2 satu eh..

Lecithin
Lecithin mengandungi;-
1) asid linoleik (essential fatty acid) yang amat diperlukan oleh badan. tapi badan kita xboleh menghasilkannya
2) Kolin iaitu satu komponen neurotransmitter
3) asetikolina - bekal biokimia untuk penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf
4) Inositol - sebagai komponen utama membran atau selaput sel dalam tisu badan

Fungsi Lecithin:-

1) untuk proses metabolisma, kolestrol dan lemak darah
2) memecah serta mencairkan lemak terutama kolestrol
3) menurunkan total serum kolestrol dan meningkatkan kolestrol baik (HDL)
4) membantu mengawal paras triglycerides
5) membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat dalam pembuluh darah
6) mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolestrol


Herblax

Herblax mengandungi 9 jenis bahan herba iaitu alfalfa, senna, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhuharb rott, fennel seed dan culver's root.

Kebaikan:-

1) melegakan sembelit
2) meningkatkan kesihatan sistem penghadaman
3) menyokong kesihatan usus
4) membantu menyahtoksin badan
5) membantu mengurangkan berat badan

Cinch Shake (Perisa Coklat, Vanila,Latte)

Cinch shake diperkaya dengan Leucine iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Liucine membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Protein tinggi didalam cinch membantu membina otot untuk meningkatkan metabolisma dan membakar kalori. Protein juga dapat membant anda menahan lapar.

Kelebihan cinch shake:-

1) berasaskan soya non-GMO
2) Bebas laktosa
3) kekalkan otot untuk elakkan badan anda menggelebeh sepanjang sesi diet
4) kaya dengan protein yg blh membuatkan anda berasa lapar lebih lama

Haa banyak kan kebaikan produk shaklee ni...honestly berdasarkan pengalaman aku sendiri lps consume tiga produk ni, aku memang sangat2 puas hati....pagi2 ms sarapan aku amek cinch shake je dh cukup buat aku kenyang sampai time lunch...time lunch aku makan nasik cam biasa....lps lunch aku telan lecithin plak...kang malam sebelum tido aku telan herblax sebab nak kasi detoxx esoknye....memang perrghh la...sebab aku dah lame ade masalah pembuangan ni....skrg lancar je....huhu

Korang kalo serius nak kurus secara sihat takde nak belapa sampai pengsan dan produk ade kesan jangka panjang ke pe, korang boleh carik aku....aku akan guide korang cara terbaek untuk berdiet sambil consume shaklee...yela badan kite ni nak pakai lame lg....kalo dari sekarang xbuang lemak2 tepu tu lame2 nanti payah dah kalo nak slim...nk slim bukan sebab nak cantik je tau...sebab utk kesihatan...kalo badan besar macam2 sakit boleh datang...ni pengalaman aku sndri...badan berat sakit lutut la sakit tumit kalo bediri lame, mudah mengah, badan ase malas je...hihi

So, jom tampil sihat dan cantik...roger aku ek kalo nak try

Syida 018-3937054
Shaklee Independent Distributor