Monday, July 15, 2013

Boss Kecik Masuk Opis

Salam,

Oh monday blues.....mood keje...marilah datang kepade ku...huhuhu....

Nak cite pasal minggu lepas pnye citer....sabtu lepas kene keje....sebab minggu kedua kan....opisku sangat berwibawa dan sayangkan staff sampai sabtu pon kene keje...sob..sob....tapi aku takdela gundah gulana  sangat sebabnye bukan tiap2 minggu kene keje sabtu kan....halfday je lagipon....en asben plak memang cuti sabtu ahad....so tugas jage anak serah kat dia la jap.....hihi

nak dijadikan citer tetibe en asben kate supervisor dia mintak tolong buat keje sat....kira part time la....rezki jangan ditolak kan....jap je pon kejenye....sebelum2 ni penah jugak en asben g keje part time tu tapi Hadif Zakwan kitorang anta jap ke nursery...tapi minggu lepas kitorang decide malas nak anta ke nursery.....sebab fikir anta setengah ari je caj rm25.....so memikirkan Hadif Zakwan dah agak beso aku pon memberanikan diri jela redah bawak dia ke opis.....hihi.....ala bos aku pon angkut gak anak dia datang opis....pe salahnye anak buah follow kan....bos pon kate ok, so marilah kita bawak anak jugak...haha....

Mule2 sampai opis risau gak aku.....mane tau dia meragam ke menjerit menangeh ke kan.....maklum la budak ni bukan reti nak duk setempat je.......elok je aku masuk lobby, receptionist dah nampak dia......kunun2 nak bemesra la dengan dak tecik ni....tapi nan ado...dak tecik ni dah kenal orang....orang asing jangan harapla dia nak.....menangeh kemain macam la orang tu nak culik dia...huhu.....

Naik atas parking stroller kat tempat aku, staff kat floor aku plak kunun2 nak beramah mesra ngan dia......xde maknenye jugak....menangeh jugak...sudahnye sume takmo kaco dia...takut nangeh.....xmesra alam sungguh.....


mule2 sampai opis.....menjerit jugak....sebab dah ngantuk
Tak sampai setengah jam kat opis, ingat dia nak meragam ke menjerit ke nak kua dari stroller kan...tapi x pon....elok je duduknye dalam stroller tu.....alaaa ibu tau....adik takut kua dari stroller nanti aunty2 culik ye...hihi.....

Tak lame pastu tengok dia cam senyap je...ngantuk dah la tu....aku tepuk2 n selawat jap...dia capai selimut musyum dia tu, isap jari....selamat zzzZZZzzz......duk lam ekon plak kan....lagi senang n sedap la nak tido....


tido dah

Lame gak dak ni tido...senang la aku nak buat keje.....g floor len jap....elok je tinggalkan dia...hihi....Pukul 12 dia pon dah gaye nak bangun dah...elok plak kene timenye en asben pon call kate keje dah setel.....dah boleh amek anak.....legaaa aku.....en asben sampai je opis, trus anta dak tecik ni ke ayahnye.....aku pon sambung keje cam bese sampai kul 1....

Senang plak bawak dak ni.....aku duk isau dia nangeh je....so lepas2 ni kalo time keje sabtu apaknye keje jugak harusla aku angkut je kt opis...hihi.....

Apaknye kate sampai je umah kemain riuh mulut dia...maklum la kat opis ibu tadi tak dapat nak bising....ramai orang asing katenye....haha...hai la anak ibu....

Dak tecik suke makan roti