Monday, July 29, 2013

Weekend yang membosankan

sumber uncle gugel

Salam 20 Ramadhan....

Jap je mase berlalu.....dah nak penghujung ramadhan.....minggu depan nak raye dah.....baju raye kami anak beranak still lom beli lagi....syabas2.....nak beraye ke x ni oi......huhu...aku xkesah sangat....fokus baju raye anak je ni....sian die nak raye baju baru xde...nanti kite p beli ye sayang......jangan glabah2...ade mase lgi...hikhik

Minggu lepas kan cuti bederet 3ari.....cuti nuzul Al-Quran pstu sambung cuti weekend.....ramai la yang beronok2 cuti direct ye x......balik kampung bukak pose ngan family.....shopping raye.....aku????waaaaa 3ari membosankan diri duk umah....sob...sob.....

dah kawen ni kenela ikut mase en asben gak....kalo bujang cuti 3ari mau aku dah beronok2 kat kampung...pe barang cuti lame2 duk keyel kan....hukhuk

Jumaat n sabtu tu en asben g part time....tolong supervisor die....aku ok jela....dapat gak duit tambah2 nak raye ni kan.....ingat sabtu tu dah leh setel la keje part time tu....skali en asben kate lom setel lg.....ahad kene pegi lagi....tapi xlame kot katenye......skali ahad tunggu brader tu xdatang2.....sms@ kol pon takde.....dah tunggu sampai tengah ari, en asben pon sms die tanye jadi x sambung keje....skali upe2 nye brader tu demam pulek......penat je laki i tunggu.....huhu.....sebenarnye en asben pon demam gak.....jumaat malam pas berbuke tu aku bawak die g kinik....kene cucuk.....siang demam kebah.....asal nak masuk waktu berbuka dia seram sejuk....tapi badan panas.....haih la.....sian....jadi memang duk umah kumpul taik mate jela kami....

Dapat gaji minggu ni baru nak g carik baju raye kot.....aku nakkk jugak p terjah Jalan TAR tu skali.....aku nak mek mood raye ni.....tapi cam mencabar gak tu....sesak weh.....larat ke x tah ni......try la skali nt....hihi...nak jugak2.....baju dak tecik tu nanti nak terjah JJ je sudah......dah la warehouse kat dewan AU2 aku terlepas last week sbb en asben keje tu....hmm xde rezki.....ke JJ jela nanti....nenek pon dah beli 2lai baju...tambah2 sikit lagi jela nanti....leh wusha baju ayahnye skali.....terpakse la g terjah ari bekejer sebab weekend ni nak balik kampung....lom bekesempatan lagi nk bukak pose ngan makayah...sian mak....minggu ni orang balek ye.....anta kuih raye skali....hihi

K tu je nak cite....tata