Tuesday, May 07, 2013

Takziah kepada blogger Erina (Mummy Aqil Hamzah)

Pagi ni masuk opis jenguk blog jap....jenguk blog mommies yang aku follow.....blogger wawa...tekejut dan sebak sesangat dapat tau Aqil Hamzah anak kepada blogger Erina telah kembali kerahmatullah.....siyes aku tetibe sebak sangat....walaupun aku tak kenal pon diorang, hanya bace update blog mommies buat aku jadi kenal la jugak dan tau perkembangan anak masing2....sejak ade anak sendiri memang aku ikuti update blog group mommies ni.....aku jadi silent reader diorang.....

Lepas bace update dari geng2 blogger mommies ni pasal adik Aqil Hamzah tu masuk ICU sebab kene jangkitan kuman aku jadi nak amek tau jugak update adik Aqil ni......tapi Allah lebih menyayangi.....semoge mummy Aqil tabah menghadapi ujian yang maha hebat ni....berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.....sape tak sayangkan anak kan.....semua dah tertulis......sedih la bace kisah2 camni....hmmm....

ni entri2 geng blogger mommies yang ade update pasal adik Aqil ni:-