Thursday, January 03, 2013

Farewell Kak Gee

Entri pertame 2013....ehem2.....hehe

arini last day kak gee kat TRC...lepas lebey 10 tahun berkhidmat kat TRC akhirnye kak gee ubah haluan...try environment lain plak.....go kak gee go....aku jugak kt sini lg..eh tetibe...hihihi....kak gee ni secretary kepade GGM....aku kenal dan mule rapat dengan kak gee ni bile aku kene transfer dari account department ke corporate service department....kak gee ni memang mesra alam....aku jadi makin rapat ngan die pas dapat tau kami sama2 minat tengok citer korea...haha...time lunch hour malas nak makan kt lua, kitorang tapau pastu makan bejemaah sambil tengok citer korea kat youtube....harusla kat tempat aku sebab tempat aku agak tersorok.....tapi masa tu kat ofis lama...lepas pindah ke bangunan baru jangan kate mimpi, nak berangan jap tengok youtube pon jangan harap....semua kene block termasukla facebook...cctv merata2...huhuhu

kalau time rehat 2jam aku selalu la menyibukkan diri follow kak gee ni kalo kemane2....yela mase tu aku cam takde geng....nak2 baru plak tuka department....tambah lak aku ni pendiam...huuu pakej....so ikutla kak gee....tapi pas pindah bangunan baru, jarang sket follow kak gee sebab kitorang dah separate floor....aku tingkat 7, kak gee tingkat 8....

so rini last day kak gee, kami pakat2 dengan department lain nak buat farewell...mule2 nak buat kami2 je, tapi tadi bile turun pantry fuuhhh...ramai kot....majoriti sume orang join...aku rase tu farewell petame yang paling meriah setakat ni.....selalu department masing2 je....

so, meh le kite layan gambo ye....

ini kak gee

last speech at TRC

ramai lg kt sebelah2 aku...xdpt nak capture sume

carrot cake yang sedap

aku dan kak gee..muke sedey je dua2....hihi