Wednesday, January 16, 2013

Ape Kene dengan aku ni???????

Hadoi la....sejak masuk tahun baru ni azam aku nak bekeje bersungguh2 dan lebih baek lagi berkualiti macam tak memihak kat aku je.....lately banyak kesilapan remeh yang aku buat.....nampak remeh tapi sangat2 boleh efek kredibiliti aku kot...oh kredibiliti la sangat cida oit...

Hari tu staff branch office mintak aku prepare document....aku dah buat dengan jayanya...tapi rupa2nya diorang perlukan yang original jugak...bukan salinan yang dah certified true copy.....ahhhhhhh masak...camne nak cakap ngan bos ni.....aku pon prepare lagi 1 set dan mintak bos sain...bos tanye....aku jawab diorang nak yang original jugak...bos aku kate tak boleh buat camtu...sebab nanti nak kene mintak Directors sain jugak...nanti diorang pening nape banyak kali nak kene sain...so bos aku suh je bagi yang original tu kat stafff branch office tu dan yang salinan kitorang amek....ok setel....

dah anta kat branch office tu, diorang kate nak amend plak...hadoih la...kate super urgent...dah siap nak amend lagi plak...selalu camtu...super urgent sangat last2 jadi lambat jugak....buat penat kelam kabut je....aku pon amend la....tapiiiiiiiiiiii....aku ni tah kenapa tak belaja dari kesilapan langsung.....patutnya aku prepare siap2 2 set original dan hantar untuk signatories....tapi aku pegi buat 2 set je....sorang director dah sain baru aku teringat...boleh?B***H betul la....memang tak la nak buat lagi 1 set dan hantar sain kan....director yang dah sain tu pon dah fly oversea plak.....so sekarang aku akan bagi je original set tu kat branch office...nak bagi bos sain untuk certified true copy ni yang buat aku berpeluh sket...kompom2 dia tanya....adoi la.....

lagi 1 kebengongan yang aku buat.....document yang dah sain tu nak kene cop dan sain oleh bos aku...aku pas amek dokumen tu tadi terus turun account department nak pinjam cop...kebetulan ada dokumen lain gak sekali dengan set tu....aku yang bengong boleh plak g cop kat dokumen yang tak berkaitan tu...dah naik tempat aku baru aku perasan aku dah tersalah cop......haramjadah betol la.....ape kene dengan ko ni cida.....dah la dokumen tu original....memang cari point nak suh bos membebel la ko ni kan cida.....aku dah bepeluh ni

ape kene dengan aku ni ek.....mengalahkan orang tengah hangat becinta plak semua benda buat silap....mengelamunkah aku.....ahhhhhhh mengong3......nape aku cam tak fokus buat keje ni....ni ke hasil keje orang yang dah bekeja selame 5tahun!!!!!!!.......sedih......T_T everybody makes mistake...ayat sedapkan ulu ati sendiri....ni semua link Bursa punye pasal...dari tadi aku key in time nak save tetibe connection error.....waddefuuuu.....dah seploh kali aku key in tapi asal nak save ilang.....ni la punca aku tersalah cop tadi kot ek.....cari lagi kesalahan pihak lain...tak nak jugak salahkan diri sendiri yang mengong....duhhh