Thursday, November 21, 2013

Blog Block

Salam....

Macam lameee je xapdet.....macam makin bersawangg je blog....mihmihmih.....

Dah nak abeh bulan november baruu ni aku trase nak apdet belog usang ni.....kire ni 1st entri bulan november.....tah ade ke x entry lain utk november 2013....dasarrr pemaleh.....hihi

Arini aku nak stori mori punca2 sebab musabab nape aku xtinggalkan jejak, komen dan sebagainya kat belog korangss......aku bace wehh belog korangss.....tapi apekan daya aku xdapat nak komen pape....sebabnyee opis tmpt aku keje ni dah block sume web fofuler cthnye FB, utube, dan banyak lagilah web2 lain......belog juge xketinggalan....aku boleh bace belog orang lain...cumenye part komen tu yang dah diblock......buktinyeee..


pinjam belog achiek anis...hihi

Aku hari2 bace belog korang.....tapi tula...xdiberi keizinan untuk tinggalkan komen.....ade entri2 lame korang yang aku dapat komen dulu tu pon sebab tetibe pasan dah xdiblock.....FB pon xblock....mebi sebab mase tu aku br tuka pc....so lom setting ngan server lg....tup2 minggu ni tengok dah diblock smule....lantak ah....dekuttttt....

Dan yang terbaru...pagi tadi klik kat link pinky momma....skali ni haaa yang kuaa....


sudah diblock pinky momma.....*tepuk tangan*

 So korang2 sila la jangan kecik ati.....kepada yang sudi singgah belog picisan ni trime kasih bebanyak la.....yang sudi tinggalkan komen tu pon trime kasih sangat2......bukan niat xnk komen kt belog korang smule...tapi tu la.....aku hanya kuli....mihmihmih....

p/s : nape xgune fon je?aduiii lagi leceh...len aku tekan len huruf yang kua....adoi.....xpuas bace belog org gune fon....