Monday, August 26, 2013

Open House Raya Geng Gojes Blogger Supermom and Baby

Salam.....

Woohooo kepenatan sungguh weekend lepas.....sabtu keje halfday.....pas maghrib plak meredah jem ke semenyih.....hadoi la sume orang bz ke open house gamaknye.....lenguh2 1 badan....

Dan semalam plak buat petame kalinye aku join gathering Group Gojes....Gathering ni sebenarnye jemputan open house tuan umah aty fared kat rawang nun....petame kali aku ke rawang tu....peerrghh memang tebaek ah.....aku dri pagi tu dah dup dap dup dap xsenang ati....nebes sebab nak join majlis ni....sebabnye sume kat situ aku xpernah jumpe....kenal pon dalam group je.....pastu selalu bace blog diorang....xsgke silaturrahim kt blog n group fb tu membawak plak ke realiti.....tapi memang aku sonok sangat2.....sume sangat peramah....walaupun baru jumpe petame kali.......keperamahan diorang ni buat aku ase selesa kat situ...ilang trus sifat malu meow2 aku....haha....tapi naseb baik gak mase aku pekenalkan diri, diorang kenal.....kalo diorang xkenal mau aku larik nangeh tepi pagar...haha

Aku sampai umah aty dekat kul 4....mase tu lom ramai lagi.....tengok aty alahai selim....trase giantnye aku....bile la nk kurus ni....hoho.....salam2 sume yg ade pastu bagi asben n hadif makan dlu.....aku lom trase nak makan lagi sebab nebes lom ilang...muahaha.....makanan memang banyak......sampai xtau nak makan mane 1....huhu.....naseb bek gak hadif xbanyak kerenah.....friendly gak dengan sume orang....xdela nak melakap kat mak paknye je.....friendly2 tu pon sempat kene cepuk ngan asyraf anak leenda....nangeh hadif.....yang si asyraf siap cakap ayoookkk...haha adoi la.....xlame pastu anak dara si yana plak datang cepuk hadif.....tapi kali ni hadif xnangeh plak...sebab anak dara kot yg cepuk...harus la kontrol macho walaupon hadif berbaju pink semalam.....muahaha....

sebahagian mommies gojes yang ade semalam

Aku semalam xmakan sangat.....sempat makan nasik ayam je.....sebabnye aku sebok mengejar hadif....sebok tengok mommies ngan anak masing2 yang supergojes....sampaikan xde sekeping pon gambo aku snap...leka tengok orang je....hahaha...tabiat2....

Nyelit tepi pintu......lagi luas pandangan nak tengok orang....haha

Lepas aku abeh makan semalam makin ramai sampai....sampai aku pon xkenal dah rupe masing2.....mane yang aku slalu bace blog diorang tu aku cam la jugak.....tapi masing2 tego2 gitu je sebab sume pon bz ngan anak memasing...hihi...memang meriah n penuh umah aty semalam.....siap alihkan sofa letak kat car porch....hihi



Menyelit tumpang kamera orang...:p





Tapi honestly aku memang sangat2 sonok semalam...sume orang sangat peramah......memang meriah.....lenkali kalo ade gathering lagi pasti aku nak join.....best2 sangat2..........thanks sgt2 kat tuan umah sebab sudi jemput.......xkesah la aty xsempat nak layan pon.....janji dapat jumpe geng gojes.....pandai2 la kitorang layan diri sndri....huhu

p/s : disebabkan aku bz tengok org semalam maka gambar sndri xde...kredit pic to anis and nadt untuk sume gmbr kat ats tu.....pinjam ek korang...hihi