Tuesday, July 24, 2012

Ramadhan dan Syawal 2012

Salam ramadhan......

kalo dlu time bln pose msti duk plan dgn bff bile nk p ukur jalan TAR...motif...cari baju n tudung raye.....n tgk gelagat org len shopping raye......sonok wpon penat besesak2.....bkn slalu kn...sethn skali je....pstu leh bukak pose same2 ngan bff....bkn slalu pon dpt bukak pose same2...kene plan btl2....bese tiap2 thn mmg ktorg g jalan TAR je....shopping raye+bukak pose same2.....mklm la masing2 duk lain2 tmpt.....

pastu duk sebok2 pk bape bajet duit raye thn ni...bile nk g tuka duit kt bank.....order kuih raye ngan opismate....tp thn ni...nan ado.....sampel2 kuih raye yg opismate dh bg b4 pose aku makan n rase cmtu je...xorder pon.....haha...nk order pon bile mase aku nk mek kn....bese msti kuih raye tu dpt a week b4 cuti raye......so rase sampel je ye kawan2....order xmo....hihi

tapi tahun ni dalam kepala aku???no shopping@preparation for raye......xde pasaan lgsg.....mane taknye....awl2 pose aku duk menghitung hari....bile la nk besalin.....bile la baby nk kua.....2 je lam pale otak aku skang......dh due dlm bln pose so xde mknenye aku beraye thn ni kn....dlm pantang kot....so pape pasal raye xde dlm fikiran aku skrg......duk pk pasal besalin n baby......lg bt aku xde pasaan bile baby main2kn aku...waaaa....sadis......2x aku duk ulang hospital ampang...sumenye psl false alarm......braxton hicks contraction......tp baby xmo kua lg.....paling haru bile dpt tau dh bukak 1cm ritu....lg la aku xkeruan....bile baby nk kua senonye....dh smgu belalu....xde pape tanda lg pon.......msti still 1cm la tu kot.....saba jela menanti.......